dinsdag 24 juli 2012

Prinsessen en hun erwt.

Nee, geen moestuinbericht over prinsessenbonen en erwtjes.
Wel over Prinsessen (al dan niet op een erwt).
Er was er zo eentje jarig.
Ze kan haar naam nog niet zelf schrijven, dus kan ze in tussentijd een naamstempel gebruiken. Een Fuchsia stempelkussen zorgt voor het nodige 'roze-gehalte', dat hoort zo bij prinsessen (dat heb ik van horen zeggen, ik heb hier alleen maar ridders, dat wist u wel).
Nog meer roze vond ik in de Hema.
Mijn hartje sprong op toen ik dit nieuwe inpak/kaftpapier zag liggen en de centen sprongen als het ware al uit mijn portemonnee bij het zien van de washi-tape van diezelfde Hema*. Hoewel die op de foto eerder oranje lijkt te zijn, kan ik u verzekeren dat dat in werkelijkheid knallend fluo-roze is!
Ik geniet sowieso al van kadootjes inpakken. Ditmaal was ik al helemaal in feeststemming lang voor het feestje begon...

*veel centjes waren dat niet, want de hema zou de hema niet zijn als de washi-tape veel meer dan 2,5 euro zou kosten voor twee rolletjes. Dat mini-prijsje weerspiegelt zich helaas wel in de kwaliteit van de tape. Maar dat nemen we erbij, 't is dat de kleur zo knalt en er voldoende matrassen bovenop mijn erwt liggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten